Jak může GeoTraxx pomoci zvládat síť bankomatů?

GeoTraxx je ultimátní řešení vhodné pro denní provoz i pohotovostní požadavky. Pokud přestane fungovat bankomat, Vaši zákazníci jsou ti, kteří si toho všimnou jako první. GeoTraxx může být integrován s Vaši existující mobilní bankovou aplikací tak, aby mohli zákazníci ohlásit jakýkoliv problém s bankomatem. Podívejte se, jak to funguje:

1. Zákazník nahlásí problém prostřednictvím bankovní aplikace

2. Dispečer příjme požadavek a může informovat smluvní CCIT společnosti o vzniknutém incidentu a…

3. …nastaví SLA podmínky pro splnění úkolu a automaticky nebo manuálně přidělí tento úkol nejvhodnějšímu servisnímu týmu.

geotraxx
task_assignement

4. Servisní tým přijme úkoly přes mobilní aplikaci GeoTraxx.

5. Poté spustí navigaci přes aplikaci Google Map.

6. Jakékoliv změny situace nebo jiné problémy mohou být reportovány prostřednictvím mobilní aplikace ve formě fotografie, poznámky nebo jiné přílohy.

task_list
navigation
notes

Co dosáhnete použitím aplikace GeoTraxx?

  • Zvýšenou zákaznickou zkušenost
  • Kratší čas nahlášení problému
  • Nižší náklady opravy
  • Nižší počet navazujících oprav

Změna stylu řízení oprav bankomatů a použití aplikace GeoTraxx Vám pomůže zvýšit zákaznickou zkušenost a kvalitu poskytovaných služeb a také pomůže, aby Vás Vaši zákazníci doporučili jejich přátelům a známým. Chcete se dozvědět více? Neváhejte zažádat o DEMO ukázku jedním z našich expertů na organizaci práce a optimalizaci tras.

GeoTraxx banking